Patlamış Mısır mı yoksa Karnabahar mı?

cauliflower

Şöyle bir sahne düşünün. Çocuğunuz çizgi film izliyor, yanındaki kasede bisküvi, cips veya şeker yok, karnabahar var. 

Bu sahne dün akşam bizim evde gerçekleşti :)

İlk başta patlamış mısır zannetti, hatta patlamış mısırı fırına koyduğumu düşünüp benimle biraz dalga geçti ama sonra karnabaharı sosuna banarak afiyetle yedi:)


Fırında Karnabahar Tarifi

* Aslında tarifi çok basit. Karnabaharı minik parçalara ayırdım, saplarını çok uzun tutmadım. 

* Kararmaması için parçalara ayırdıktan sonra suda beklettim. 

* Daha sonra bir kaşık zeytinyağı ve kaya tuzu ile karıştırdım. 

* Kendi zevkinize göre çeşitli baharatlar ekleyebilirsiniz. Yağlı kağıt üzerine yaydıktan sonra fırında 150 C'de 15 dk. pişirdim.

Farklı bir lezzet elde etmek için yanına yoğurt, salça ve nane karışımından oluşan bir sos hazırlayabilirsiniz.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok